Ой. Я не специалист по бофонам и легко могу ошибиться, но тут одна деталь сразу бросается в глаза. Не помню, чтобы номинал на бофонах указывался в рублях. Только в карбованцах.
Ой. Я не специалист по бофонам и легко могу ошибиться, но тут одна деталь сразу бросается в глаза. Не помню, чтобы номинал на бофонах указывался в рублях. Только в карбованцах.
Для меня очень сомнительная бумага.
Насправді, номінали на бофонах вказувалися у різних валютах, зокрема: знаки 1942 р. підпілля ОУН (б) в Галичині - в злотих; знаки 1949 р. Львівського крайового проводу ОУН та знаки 1950 р. крайового проводу ОУН "Поділля" - в рублях; зустрічались також рейхсмарки; всі інші знаки або безномінальні, або у карбованцях. А от марки, франки, долари, гривні, фунти та шілінги - випуски Закордонних проводів ОУН.
Тепер по виставлених знаках: в каталозі Клименка таких немає. Тому їх справжність викликає сумніви.
Взяты в большой и серьезной коллекции,собиралась в советское время,сохранил сын который сам уже старенький
Приктична більшість бофонів друкувалася або на цигарковому, або обгортковому папері, які, зрозуміло, водяних знаків не мали.
Навіть наявність відповідних документів із архіву НКВД/МГБ не може на 100% підтвердити їх оригінальність - в той час багатьох арештовували і за сфальсифікованими матеріалами, в т.ч. підробленими бофонами.
По знаку: форма "Христос РАждається" (замість сучасного "РОждається") трапляється на давніх галицьких листівках і навіь на бофоні 20 крб крайового проводу ОУН "Захід-Карпати" 1948 р. (№ 134 за Клименком). Розвернена літера "Я" свідчить про помилку при вирізанні штемпеля, що могли зробити як у підпіллі, так і в НКВД, так і сучасні "творці".
Тому, для підтвердження оригінальності потрібно три фактори:
1. Відповідні архівні документи з прив"язкою до певної території;
2. Спогади учасників підпілля про такі бофони з тієї території;
3. Власне О. Клименко.
Спасибо конечно,но на вашем языке ни чего не понимаю,переведите кто-нибудь пожалуйста